Monday, October 15, 2012

Jingit: Get Paid to Watch Online Ads or shopping 온라인 광고보시거나 샤핑하시고 돈버실 수 있는 프로그램이네요.


With Jingit, you can earn real cash, instantly for watching ads online; or checking in and shopping for select products at your favorite stores; even for giving your feedback to leading brands by taking brief surveys. In return, those brands get your attention!

You can go here  and click earn button and then sign in via your Facebook account to start earning cash with Jingit.

지금 Jingit이라는 프로그램이 있는데요. 페이스북으로 사인업하시고 들어가셔서 온라인 광고를 보시던지 정해진 제품을 샤핑하시면 돈을 버실 수 있다네요.
지금 보실 수 있는 Offers 로는 세가지가 있다네요. 여기 Jingit 누르고 들어가셔서 earn 이라는 버튼 누르시면 페이스북 아이디로 사인인하시겠금 되어있고요 일단 사인인 하시면 광고볼 수 있게 되어있네요.
지금 사인업하고 들어가서 셋  offer 했는데 쉬운데요. 각각의 비디오보고 나서 질문몇가지 답하면 (선택식) 각각의 돈을 적립시키는데 90센트정도 되네요. 리뷰보니 한분은 월마트가서 밑에 보이는 풀찾아서 스캔하고 (App을 먼저 다운로드시키셔야 해요) 8불 정도 적립시켰다네요. 한번 해보시고 어떻게 생각하시는 지 알려주셔요.

No comments:

Post a Comment