Wednesday, November 7, 2012

$5 for the 5-PC Stainless Steel Food Storage Set ($59.99 Value) - CLEARANCE 스텐네스스틸 용기 세일

 
 Saveology has a 5-PC Stainless Steel Food Storage Set for $5 (Reg $59.99) and Shipping is $3.

Thanks, yourretailhelper!

Serve and store food in style with these versatile stainless steel storage units with matching lids, and enjoy a timeless look that lasts. Each bowl includes a plastic lid that snaps on to form an airtight seal to keep food fresh and easily stores leftovers. Plus they're fridge, freezer, and dishwasher safe (bowls are, lids are not), and they stack together for easy storage when not in use. Each set includes 5 sizes of bowls with matching lids for each, for a grand total of ten high-quality units. Units are dishwasher and freezer safe, with an airtight seal keeps that food fresh longer. 

Savelogy 에서 지금  $5 for the 5-PC Stainless Steel Food Storage Set ($59.99 Value) - CLEARANCE 하네요.
플라스틱 용기를 디쉬워셔에 돌리니 자꾸 세제가 붙어 건조되서 햐얗게 되서 다른 용기를 사고 싶었는데 세일을 ㅎㅎㅎ. 5불에 운송료 3불이면 가격이 너무 좋아서 잽싸게 샀어요.

Savelogy에서는 사고 나면 인환권 (Voucher)를 보내주는데 읽어보니 1/31/13까지 센타로 전화 (877)739-5494로 해서 Redemption하라네요. 사고 나시면 막바로 바우처 프린트 하실 수 있는데 (아님 사인업을 하고 이웃님의 구좌로 가시면 번호 아실 수 있네요) 인환권 번호 주어야하고 보낼 주소 알려주면 된다네요. 세일은 잘못된 것이 오지 않은 이상 교환 안되는 최종세일이라네요.


 온라인으로 사신 후 24시간 이후에 전화하셔서야 한다네요. (제건 1/31/13까지만 전화하면 되고 배달이 한 일주일 걸린다고 적혀있네요.)


조금 일이 많기는 한데 스텐레스스틸 용기를 5개 (냉장고, 냉동고, 디쉬워셔 Safe)를 운송료까지 해서 $8.00이면 나쁘지 않지요?!


그럼 전 낼 전화로 마무리를 해야겠네요. 


오늘 전화해서 마무리 했어요. 

이거 미끼 였네요. 

딴 맴버쉽들라고 계속 얘기를 해서 들어주다고 어쩔 수 없어 한마디로 딱잘랐어요. "Not today. No, thank you. I don't make a decision like that on the spot whether it is a good deal or not. Please send the info to my email address and I will think about it.(좋은 딜이든 아니든 그런 결정은 지금 여기서 하고 싶지 않네요. 이메일로 정보 보내주면 생각해볼께요." 라고 하고요, 그냥 No, Thank you.라고 강하게 나가는 수밖에 없네요. 

이런 딜은 별로 네요. 

그래도 8불에 스텐레스 5 용기 샀으니 이런 5분정도의 실갱이가 아주 나쁜 것은 아닌듯하네요. ㅎㅎㅎ


 

No comments:

Post a Comment